sobota, 27 lipca 2013

KOLEJNE PYTANIA! :O

Dlaczego tak długo nie pisałam na blogu?

Właśnie w tej chwili dostaniecie odpowiedź na to pytanko ~
OTÓŻ.. nie miałam internetu.


Ale jak to?
Tak to, że kiedy jestem w mieście i jest ładna pogoda, to wychodzę na dwór. A gdy jest brzydka.. siedzę w domu i maniaczę w głupie i bezsensowne gry.

Na szczęście, lub nieszczęście jestem aktualnie w domku nad jeziorem i jak narazie pogoda sprzyja, więc maniaczę tylko w nocy bądź co bądź nad ranem jak kto woli ^^

Ostatnie urywki dni były ciekawe, jednakże.. wszystko zapomniałam ;_;
Łateva. Napisałabym o dzisiejszym dniu, ale był tak męczący, a jednocześnie zabawny i baaaaardzo dziwny.. ale.. jestem zmęczona i boli mnie oko (ale spać mi się nie chce. jak nie urok, to sraczka ._. )
Ah, zobaczę co tam na fejsbuku i idę spać.
Oyasumi ~ ;3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz