poniedziałek, 22 lipca 2013

Nowy blog?

Nowy blog? Dlaczego?

Otóż właśnie w tej chwili odpowiem Wam dlaczego!
Wracam sobie na lajcie z wycieczki.. tak, tej o której wam pisałam na kiiyoi.blogspot.com.. no więc wracając do tematu! Wróciłam zmęczona, jakbym się wyzwoliła od obozu koncentracyjnego ale mniejsza. Wracam, patrzę..
 
GDZIE MOJE PLIKI?! MOJE FOLDERY?! MOJE ZBIORY GRAFIK, MUZYKA, ANIME.. ?!
Tata odświeżył laptopa. Hehe.. >.>'' ''ODŚWIEŻYŁ KURNA. ODŚWIEŻYŁ" 
Tak go "odświeżył" że mi wszystko pousuwał, łącznie z grafikami, muzyką, wszystkim wymienionym powyżej oraz wszystkimi danymi kont google i youtube do których nigdy nie mam pamięci i je zapisuję. =3=
Usiłowałam się dobić do mojego konta na wszelkie sposoby, ale nie było takiej siły ani mocy, aby odzyskać moje dane, gdyż nie pamiętałam nawet co ja tam nawymyślałam za nicki i hasła XD
No cóż, mam nadzieję że nie macie mi tego za złe, gdyż starałam się.. chyba nawet całkiem mi wyszło zrobić praktycznie takiego samego bloga. ;)
Mam nadzieję, że te 300 osób będzie dalej mnie czytać, w końcu nadzieja matką głupich.
Nie wiem, czy będę wam opisywała całe dnie, czy tylko wyróżniała ciekawsze fragmenty mojego życia, jednak to wyjdzie w praniu bo większą część moich wakacyjnych przygód zajmuje nuda ^^''
No więc życzcie powodzenia, może wkrótce będę miała tą 3-setkę również na tym blogu. Niby zwykła liczba, a wiele osób nie zdaje sobie sprawy jak bardzo to cieszy autora bądź autorkę ♥

Tak więc do zobaczenia, miejmy nadzieję że już nic się takiego nie zdarzy po tym, jak wielki tata dostał ode mnie opieprz! :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz